Ga naar de inhoud

Klanttevredenheidsonderzoek

De gemeente Meppel wil graag weten wat u van onze dienstverlening vindt. Daarom doen we regelmatig onderzoek. We sturen dan een vragenlijst naar inwoners. Zo horen we hoe u onze diensten ervaart. Soms doen we ook kleinere onderzoeken. Bijvoorbeeld het klanttevredenheidsonderzoek. Zo krijgen we een beter beeld van wat u vindt.

Korte vragenlijst

Als u bij ons een dienst heeft gebruikt, kunt u een verzoek krijgen om uw mening te geven. U vult dan een korte vragenlijst in. Dit kan makkelijk en snel. Het kost maar een paar minuten.

Dienstverlening verbeteren

We gebruiken de resultaten om onze dienstverlening beter te maken. Zo proberen we zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen.

Uw gegevens

  • Wij gaan netjes om met uw gegevens en gebruiken ze alleen als dat nodig is. Bijvoorbeeld als we u een e-mail sturen om mee te doen
  • Uw contactgegevens krijgen we als u een afspraak maakt of iets aanvraagt
  • U kiest zelf of u mee wilt doen

Bewaartermijn

  • Na 2 maanden verwijderen we uw gegevens
  • Soms krijgt u een brief met een QR-code. Dan gebruiken we uw gegevens verder niet
  • De resultaten van het onderzoek bewaren we wel. Die helpen ons om te zien of we vooruitgaan

Afmelden

Wilt u niet meer meedoen aan dit soort onderzoeken? Dan kunt u zich afmelden. Onderaan de uitnodigingsmail staat een link. Klik daarop en vul uw gegevens in. U krijgt geen uitnodigingen meer. U kunt het ook telefonisch ons doorgeven.

Meer informatie

Heeft u vragen over het onderzoek? Bel ons via 14 0522 of neem contact met ons op via het contactformulier.