Melding
Wanneer u een situatie of probleem in de openbare ruimte onder de aandacht van de gemeente wilt brengen of als u hinder van een situatie of probleem ondervindt, kunt u een melding doorgeven aan de gemeente.
Een melding kan betrekking hebben op bijvoorbeeld:
- afval en milieu
- gemeentelijke eigendommen
- groen
- openbare verlichting
- riolering
- straatmeubilair
- verkeersvoorzieningen
- wegen
Voorwaarden
- Spoedmeldingen van situaties die voor u of uw omgeving gevaar op kunnen leveren kunt u telefonisch doorgeven aan de gemeente via telefoonnummer 14 0522.
- De gemeente handelt uw melding zo snel mogelijk af
- Binnen 2 werkdagen ontvangt u bericht over hoe de gemeente uw melding afhandelt
- Bij bijzonderheden neemt de verantwoordelijke medewerker contact met u op
Kosten
- Geen
Meenemen
- Globale omschrijving van de melding
- Locatie
- Contactgegevens waar we u kunnen bereiken
Meer informatie
Mail naar postbus@meppel.nl of bel het Klantcontactcentrum via telefoonnummer 14 0522