Melding

Wanneer u een situatie of probleem in de openbare ruimte onder de aandacht van de gemeente wilt brengen of als u hinder van een situatie of probleem ondervindt, kunt u een melding doorgeven aan de gemeente.

Een melding kan betrekking hebben op bijvoorbeeld:

  • afval en milieu
  • gemeentelijke eigendommen
  • groen
  • openbare verlichting
  • riolering
  • straatmeubilair
  • verkeersvoorzieningen
  • wegen

Voorwaarden

  • Spoedmeldingen van situaties die voor u of uw omgeving gevaar op kunnen leveren kunt u telefonisch doorgeven aan de gemeente via telefoonnummer 14 0522.
  • U kunt uw melding ook online doorgeven. Let op: Geef 1 onderwerp door per melding, zodat we elke melding direct naar de juiste persoon kunnen doorsturen
  • De gemeente handelt uw melding zo snel mogelijk af
  • Binnen 2 werkdagen ontvangt u bericht over hoe de gemeente uw melding afhandelt
  • Bij bijzonderheden neemt de verantwoordelijke medewerker contact met u op

Kosten

  • Geen

Meenemen

  • Globale omschrijving van de melding
  • Locatie
  • Contactgegevens waar we u kunnen bereiken

Meer informatie

Mail naar postbus@meppel.nl of bel het Klantcontactcentrum via telefoonnummer 14 0522